Conversation Between Loric and Oisterman

35 Visitor Messages

Page 1 of 4 123 ... LastLast
  1. Rofl, very true hahaha. We had it on there for a while and swore we were gonna make one too
  2. LOL did you get that from my facebook?
  3. Nah son. Durhamville softballlll :C
  4. wuts that D for? I used to play for a softball team and that was totally our logo. yeeee.
  5. LOL hahahaha I have two scooters too. I should give it a try hahahaha
  6. I can't even begin to imagine that. I choked it down, literally lol.
  7. i bit a raw onion last night. it was horrible.
  8. Lol I love this comic now. I've saved one for each holiday, since he always makes one for holidays :] I just need a birthday one and I've got everything covered.
  9. Dat sum killzone in your avatar? u got dat ps tripple!?
  10. Me tooooooooo dood. I'm like "oh boy...I called Loric and rapped this shit to him a bunch of times :3" Hahaha.
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 35
Page 1 of 4 123 ... LastLast