+ Reply to Thread
Page 166 of 479 FirstFirst ... 66116156164165166167168176216266 ... LastLast
Results 4,126 to 4,150 of 11963

Thread: You laugh you lose (Pictures & Videos)

  1. #4126
    Arri's Animal Reputation: 136
    Paladinn's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    in the mountains
    Posts
    3,120
    Rep Power
    15

    Default

    Quote Originally Posted by SnOwBunZz View Post
    YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Score! Thanks buddy :3

    Edit: WHERE ARE THE TITS
    Last edited by Paladinn; 01-06-2010 at 09:12 PM.

  2. #4127
    Chrono's Crony Reputation: 133
    markca's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Over there
    Posts
    3,346
    Rep Power
    15

    Default

    YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  3. #4128
    Retired Staff Reputation: 733
    SnOwBunZz's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Hamster's closet.
    Posts
    12,767
    Rep Power
    31

    Default




    [My Anime List] | [last.fm] | [xfire] | [Steam]
    I should update this but all my effort went into writing this lousy excuse.

  4. #4129
    Banned Reputation: 134
    hobosexual's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Stranger In A Strange Land
    Posts
    5,059
    Rep Power
    0

    Default

    YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.




























    lol.

  5. #4130
    Sandman's Slave Reputation: 232
    MarchoftheBlackLions's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Smoothville
    Posts
    3,850
    Rep Power
    17

    Default

    YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  6. #4131
    Still learning the ropes Reputation: 10
    Dr.Zarkov's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    24
    Rep Power
    9

    Default

    YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



    YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Last edited by Dr.Zarkov; 01-08-2010 at 05:23 AM.

  7. #4132
    Loric's Lunatic Reputation: 38
    Glavus's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    No Idea.
    Posts
    2,606
    Rep Power
    0

    Default


  8. #4133
    `Doll's Dishwasher Reputation: 28
    Sparks Kincade's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Currently Mobile
    Posts
    1,450
    Rep Power
    9

    Default


  9. #4134
    Link's a Hippie! Reputation: 19
    Darkscorpio's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    Denver
    Posts
    675
    Rep Power
    9

    Default

    Quote Originally Posted by Sparks Kincade View Post
    or a hotel when hes filming an episode...

  10. #4135
    Shadowsworn's Sandwich Reputation: 34
    Fortify's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    USA, Maryland
    Posts
    1,856
    Rep Power
    11

    Default

    Quote Originally Posted by Darkscorpio View Post
    or a hotel when hes filming an episode...
    Or kenya where he shatters his back jumping out of planes.

    Maybe kenya's mordor...?

  11. #4136
    `Doll's Dishwasher Reputation: 28
    Sparks Kincade's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Currently Mobile
    Posts
    1,450
    Rep Power
    9

    Default

    The dude is still a badass.

  12. #4137
    Murxidon's Maid Reputation: 42
    AioshiKoun's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Syracuse
    Posts
    2,085
    Rep Power
    13

    Default


  13. #4138
    OnRPG Elite Member! Reputation: 67
    Darc's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    La La Land
    Posts
    5,842
    Rep Power
    15

    Default

    Quote Originally Posted by AioshiKoun View Post
    At first I was like rofl funny shit

    Then I saw adevertising...

  14. #4139
    OnRPG Elite Member! Reputation: 68
    hobolord's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    australia
    Posts
    5,002
    Rep Power
    15

    Default

    YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  15. #4140
    Wario’s Bad Accent Reputation: 39
    slo212's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    492
    Rep Power
    12

    Default

    I'm black but the Korean racist KFC made me lose....lmfao

  16. #4141
    Retired Staff Reputation: 492
    Bryan's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    USA!
    Posts
    15,180
    Rep Power
    27

    Default

    YOU'RE NEXT.

  17. #4142
    Banned Reputation: 28

    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1,611
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by Darc View Post
    At first I was like rofl funny shit

    Then I saw adevertising...
    Oh wow I didn't even see that lol

  18. #4143
    OnRPG Elite Member! Reputation: 366
    marcipaans's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Director of Acquisitions
    Posts
    9,863
    Rep Power
    21

    Default

    Is it just me or is internet running out of funny pictures/videos ?







    [IMG]http://i191.photobucket.com/albums/z233/SodaSpe******t/yuss/2nlv2wp.gif[/IMG]


  19. #4144
    Link's a Hippie! Reputation: 19
    Darkscorpio's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    Denver
    Posts
    675
    Rep Power
    9

    Default

    Quote Originally Posted by marcipaans View Post
    Is it just me or is internet running out of funny pictures/videos ?




    Oh my god, LOL

  20. #4145
    Wario’s Bad Accent Reputation: 39
    slo212's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    492
    Rep Power
    12

    Default

    Lmao just laughed at the same 2 you did Darkscorpio

  21. #4146
    Banned Reputation: 237

    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Chechnya
    Posts
    5,948
    Rep Power
    0

    Default

    I LOST SO HARD AT THIS.


    Last edited by Hatashi; 01-10-2010 at 09:03 PM.

  22. #4147
    Link's a Hippie! Reputation: 19
    Darkscorpio's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    Denver
    Posts
    675
    Rep Power
    9

    Default

    Quote Originally Posted by Hatashi View Post
    I LOST SO HARD AT THIS.
    HAHAHA THAT TINYPIC SIGN DAYING THE IMAGE IS UNAVAILIBLE IS HILARIOUS
    /sarcasm caps

  23. #4148
    Banned Reputation: 237

    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Chechnya
    Posts
    5,948
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by Darkscorpio View Post
    HAHAHA THAT TINYPIC SIGN DAYING THE IMAGE IS UNAVAILIBLE IS HILARIOUS
    /sarcasm caps
    Yeah i know =D!
    The fact that that there isnt an unavailable sign?

    Dunno if your blind or anything, you might wanna double-check that ^^;
    Last edited by Hatashi; 01-10-2010 at 09:03 PM.

  24. #4149
    Banned Reputation: 292

    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    8,876
    Rep Power
    0

    Default

    YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  25. #4150
    Link's a Hippie! Reputation: 19
    Darkscorpio's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    Denver
    Posts
    675
    Rep Power
    9

    Default

    Quote Originally Posted by Hatashi View Post
    Yeah i know =D!
    The fact that that there isnt an unavailable sign?

    Dunno if your blind or anything, you might wanna double-check that ^^;
    whatever the hell it is and if i was blind how would i know that that image was not there?derpderp

+ Reply to Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •