League of Legends [Discussion]

  1. #41201
    OnRPG Elite Member! Reputation: 256
    Candyholic's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    bel sverige
    Posts
    9,480
    Rep Power
    18

    Default

    Quote Originally Posted by darkness35 View Post
    I wonder if his flexibility is also his strength in how he can burst. I mean his zoning potential is good in addition to the damage it does. I mean I'd definitely prefer brand over Annie when it comes to range..
    only problem is that annie will shit on brand all day of the week, just run ms quints.
    and she utilizes gold so much better, because again, brand is shit. like nothing in his kit even makes up for how shitty he is.
    sure, ulting 2 people who are alone is like tha bestttttt feeling but other then that he's shit.
    (ok zombie brand makes up for brand being shit)
    they had some buffs planned for brand (10% max health + 100/150/200 dmg ult) but they never implemented that.

    all they have to do is lower the cooldown on his q by 2 seconds, make pyroclasm deal splash and make it chunk % each bounce.
    ggnore decently viable pubstomper.
    Last edited by Candyholic; 09-23-2013 at 06:06 PM.

    thank u for those kind words
    Quote Originally Posted by plotto View Post
    ps @varon: its called grammatical errors. so far as i can c, u have no clue about gamer language.

  2. #41202
    OnRPG Elite Member! Reputation: 121
    Acreon's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Next to my Sony Bravia
    Posts
    4,763
    Rep Power
    10

    Default

    Quote Originally Posted by Candyholic View Post
    only problem is that annie will shit on brand all day of the week, just run ms quints.
    and she utilizes gold so much better, because again, brand is shit. like nothing in his kit even makes up for how shitty he is.
    sure, ulting 2 people who are alone is like tha bestttttt feeling but other then that he's shit.
    (ok zombie brand makes up for brand being shit)
    they had some buffs planned for brand (10% max health + 100/150/200 dmg ult) but they never implemented that.

    all they have to do is lower the cooldown on his q by 2 seconds, make pyroclasm deal splash and make it chunk % each bounce.
    ggnore decently viable pubstomper.
    I get the feeling they want to overhaul his kit, since the changes they tried in pbe(which did give him a nice buff) suddenly went off the table to not be seen again...
    *shrug* least he's still hella good in dominion haha.

  3. #41203
    Fabio_R's Fruitcup Reputation: 91
    Akeras's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Posts
    3,620
    Rep Power
    9

    Default

    Quote Originally Posted by darkness35 View Post
    I wonder if his flexibility is also his strength in how he can burst. I mean his zoning potential is good in addition to the damage it does. I mean I'd definitely prefer brand over Annie when it comes to range..
    Eh.....gonna be honest I'd rather have Annie on my team. Simply because of her stupidly easy to build up quickly and stupidly easy to drop as a Tibber's stun.


    Quote Originally Posted by Cingal View Post
    Generally, if the game has characters which would put you on an FBI watchlist, you're playing an Asian game.

  4. #41204
    HopeDagger's Henchman Reputation: 27
    Huntchez's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    New York
    Posts
    1,279
    Rep Power
    7

    Default

    Games are a serious hit and miss these days. Sure this first week of returning to LoL has opened my eyes to some things I was too ignorant to attempt before (Camera unlocked all day~), but I can't help but feel my love for Twisted Treeline is wearing thin after the many defeats all because a wild Aatrox appeared.

    At least upon the past week of playing LoL I have finally managed to find a jungle champion I can do decent with.

    ...

    Nocturne.

    Always go positive with him, get good ganks in pre-6. I tend to have troll games where the solo top keeps getting killed for constantly over extending or the 2 tanks or 2 AP bot, but that aside I do not see why people find him unviable or weak.

    My usual build order depending on the enemy's comp.

    1. Wriggles Lantern or Spirit of the Ancient Golem
    2. Berserker greaves or Ninja Tabi/Merc Treads
    3. Youmuu's Ghostblade or Spirit of the Elder Lizard.
    4. Ravenous Hydra or Blade of the Ruined King
    5. Frozen Mallet or Warmog's Armor
    6. Randuin's Omen, Guardian Angel, or Sunfire.

    It may look crazy, but it gets the job done. I am open to ideas and opinions on the choice of items and build order though.

  5. #41205
    Str1der's Stooge Reputation: 181
    FluffyKitten's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Posts
    3,250
    Rep Power
    9

    Default

    It's funny, yet sad how easy is it to gang people now.

    Was Hec, i was like, bottom is pushed, doing fine, saw on mid, now enemy mid is behind, gud, gud. So, TOP?? Why not, it was.. Nasus versus Sion ( AD ) . So he shouldn't really have many problems at start. But dayum.
    I go in for a gang, did not award an kill, he flashed. I go in the bush again, wait for my E to pop back on. Repeat, he is like, really low, because the second time he was nearly at tower already and i just hit him because i could. BUT WAIT WAT. He comes back there, like, even futher in, i guess he really did not expect me there, boom, kill.





  6. #41206
    OnRPG Elite Member! Reputation: 121
    Acreon's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Next to my Sony Bravia
    Posts
    4,763
    Rep Power
    10

    Default

    Quote Originally Posted by OooRangee View Post
    It's funny, yet sad how easy is it to gang people now.

    Was Hec, i was like, bottom is pushed, doing fine, saw on mid, now enemy mid is behind, gud, gud. So, TOP?? Why not, it was.. Nasus versus Sion ( AD ) . So he shouldn't really have many problems at start. But dayum.
    I go in for a gang, did not award an kill, he flashed. I go in the bush again, wait for my E to pop back on. Repeat, he is like, really low, because the second time he was nearly at tower already and i just hit him because i could. BUT WAIT WAT. He comes back there, like, even futher in, i guess he really did not expect me there, boom, kill.
    Yeah I went 9/2/14 as elise last match, karma mid just did not want to leave lane until I made her do so haha.

  7. #41207
    Cloud13's Clown Reputation: 93
    darkness35's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2,849
    Rep Power
    11

    Default

    Quote Originally Posted by Akeras View Post
    Eh.....gonna be honest I'd rather have Annie on my team. Simply because of her stupidly easy to build up quickly and stupidly easy to drop as a Tibber's stun.
    Overall I'd prefer Annie over Brand as well in general use. Better last hitting, easier CC timing, and imo really easier to play. But when it comes to zoning, I'd just go with Brand.

  8. #41208
    SuperKenshin's Servent Reputation: 20
    Narog's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1,052
    Rep Power
    8

    Default

    Quote Originally Posted by Huntchez View Post
    Games are a serious hit and miss these days. Sure this first week of returning to LoL has opened my eyes to some things I was too ignorant to attempt before (Camera unlocked all day~), but I can't help but feel my love for Twisted Treeline is wearing thin after the many defeats all because a wild Aatrox appeared.

    At least upon the past week of playing LoL I have finally managed to find a jungle champion I can do decent with.

    ...

    Nocturne.

    Always go positive with him, get good ganks in pre-6. I tend to have troll games where the solo top keeps getting killed for constantly over extending or the 2 tanks or 2 AP bot, but that aside I do not see why people find him unviable or weak.

    My usual build order depending on the enemy's comp.

    1. Wriggles Lantern or Spirit of the Ancient Golem
    2. Berserker greaves or Ninja Tabi/Merc Treads
    3. Youmuu's Ghostblade or Spirit of the Elder Lizard.
    4. Ravenous Hydra or Blade of the Ruined King
    5. Frozen Mallet or Warmog's Armor
    6. Randuin's Omen, Guardian Angel, or Sunfire.

    It may look crazy, but it gets the job done. I am open to ideas and opinions on the choice of items and build order though.
    Wriggles Lantern big NONO
    Ninja Tabi/Merc Treads
    all of this if you can Randuin's Omen, spirit visage, or Sunfire.
    if you wanna go damage both are good Ravenous Hydra or Blade of the Ruined King
    Last edited by Narog; 09-24-2013 at 10:34 AM.

  9. #41209
    Super Moderator Reputation: 195
    olaph's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    With the Smurfs
    Posts
    11,564
    Rep Power
    17

    Default

    Quote Originally Posted by Akeras View Post
    Eh.....gonna be honest I'd rather have Annie on my team. Simply because of her stupidly easy to build up quickly and stupidly easy to drop as a Tibber's stun.
    Nothing makes me laugh/rage more then a well placed Tibbers stun.

  10. #41210
    OnRPG Elite Member! Reputation: 256
    Candyholic's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    bel sverige
    Posts
    9,480
    Rep Power
    18

    Default

    Quote Originally Posted by darkness35 View Post
    Overall I'd prefer Annie over Brand as well in general use. Better last hitting, easier CC timing, and imo really easier to play. But when it comes to zoning, I'd just go with Brand.
    have you seen annie zoning?
    625 aa range, get stun stacks, stand in between waves gg.

    thank u for those kind words
    Quote Originally Posted by plotto View Post
    ps @varon: its called grammatical errors. so far as i can c, u have no clue about gamer language.

Page 4121 of 4293 FirstFirst ... 3121362140214071411141194120412141224123413141714221 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •