League of Legends [Discussion]

  1. #42371
    OnRPG Elite Member! Reputation: 256
    Candyholic's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    bel sverige
    Posts
    9,471
    Rep Power
    18

    Default

    Quote Originally Posted by KREVA View Post
    People will still pick up Mobility Boots regardless. Kassadin will still be banned because of his aggression, mobility, and overall presence to assassinate carries in teamfights. All the other champion changes are just meh, except for Teemo.
    the mobi change pretty much nerfed a ton of junglers.

    thank u for those kind words
    Quote Originally Posted by plotto View Post
    ps @varon: its called grammatical errors. so far as i can c, u have no clue about gamer language.

  2. #42372
    Str1der's Stooge Reputation: 181
    FluffyKitten's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Posts
    3,250
    Rep Power
    9

    Default

    Quote Originally Posted by Candyholic View Post
    the mobi change pretty much nerfed a ton of junglers.
    and when you though you could Yi again.....





  3. #42373
    Cloud13's Clown Reputation: 93
    darkness35's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2,847
    Rep Power
    11

    Default

    Just played a game of Yasuo against Velkoz.


    Velkoz -

    Too squishy, lane swapped with vi
    TOO MANY ****ING SLOWS
    Burst is pretty good from what I faced

    Yasuo -

    Still hate him
    Too squishy
    Team comp Specific


    Meh.

  4. #42374
    Str1der's Stooge Reputation: 181
    FluffyKitten's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Posts
    3,250
    Rep Power
    9

    Default

    What's up with people you cant even find on LoLking, you copy/paste it on LoLking and it gives you 404 lol
    About to play with one, she said she hacks but that bs for sure. Lets see what happens ingame.
    Gonna edit later.

    EDIT


    lol , pretty much got reported by my whole team , ended 8/4/7.
    TLR They flame, i defend myself = suddenly im the evil one and bla bla bla.

    Rito community, cant remember when was the last time i had such a game, like a week or two ago?
    Last edited by FluffyKitten; 02-27-2014 at 06:56 PM.





  5. #42375
    OnRPG Elite Member! Reputation: 256
    Candyholic's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    bel sverige
    Posts
    9,471
    Rep Power
    18

    Default

    Quote Originally Posted by FluffyKitten View Post
    and when you though you could Yi again.....
    jungle yi is viable if you skip jungle item, just get spirit stone then rush botrk.

    thank u for those kind words
    Quote Originally Posted by plotto View Post
    ps @varon: its called grammatical errors. so far as i can c, u have no clue about gamer language.

  6. #42376
    Luigiís Pizza Reputation: 10
    amalager's Avatar
    Join Date
    Feb 2014
    Posts
    145
    Rep Power
    1

    Default

    Quote Originally Posted by Candyholic View Post
    jungle yi is viable if you skip jungle item, just get spirit stone then rush botrk.
    Just ask for HL at start for blue buff.

  7. #42377
    Cloud13's Clown Reputation: 93
    darkness35's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2,847
    Rep Power
    11

    Default

    Yi is just pretty much "OH THE GUY IS WEAK LEMME KILL STEAL THAT SHIT MOTHER ****ER" jungle


    or.


    OH HEY YOU ALL ARE AT BOT LEMME TAKE THIS FREE TURRET MOTHER ****ER

  8. #42378
    OnRPG Elite Member! Reputation: 220
    Jermatoo's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    6,001
    Rep Power
    14

    Default

    YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Way better than both of his other two skins imo.

  9. #42379
    Super Duper Uber Mega Ultra Extreme Reputation: 18
    Senna's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    850
    Rep Power
    7

    Default

    Quote Originally Posted by Jermatoo View Post
    Way better than both of his other two skins imo.
    The particles are cool, don't know about the outfit though...

    http://www.surrenderat20.net/2014/02...date.html#more

    Thresh health nerfed on PBE. Yay!

    Also they're nerfing Lich Bane. Looks like it's not going to be as good anymore on AP champs, it's better on Hybrids now ><

  10. #42380
    OnRPG Elite Member! Reputation: 220
    Jermatoo's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    6,001
    Rep Power
    14

    Default

    Quote Originally Posted by Senna View Post
    The particles are cool, don't know about the outfit though...

    http://www.surrenderat20.net/2014/02...date.html#more

    Thresh health nerfed on PBE. Yay!

    Also they're nerfing Lich Bane. Looks like it's not going to be as good anymore on AP champs, it's better on Hybrids now ><
    Hmm, I guess I hadn't looked closely enough to see they actually released the Heimer VU. I'm really digging how good it turned out. I think my favorite thing about it is that they kept it so you can toggle between his new and old walk animations.

Page 4238 of 4293 FirstFirst ... 323837384138418842284236423742384239424042484288 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •