Videogame Screenshot/Video Thread(Read the rules!)

  1. #27101
    Bongo Crazy Kong Reputation: 15

    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    237
    Rep Power
    8

    Default






  2. #27102
    OnRPG Elite Member! Reputation: 174
    Asiankid0's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Recession States of America
    Posts
    8,454
    Rep Power
    16

    Default

    I finished another run-through of Mass Effect 3~ with different choices and every single damn war asset/side quests done. Took me.....3 weeks of playing at least 4 hours a day to finish this. But holy hell was it worth it. The new Leviathan DLC mended a lot of the plotholes of the ending with The Catalyst. The Citadel DLC.....uhm, I think I have never cried for a lost character/Shepard so much since taking up the first Mass Effect 1 like 5 years ago. That DLC was absolutely beautiful....Bioware's way of saying goodbye to the franchise, and also a nod to the fans. My gawd that DLC was ****ing beautiful...

    on that note, I did not romance Thane, but after watching this...all my feels went out the tear ducts in my eyes.



    and a tribute to the trilogy:



    (Miranda is missing because I started this DLC after Thessia...not after Horizon/Sanctuary~ kinda wish I did though. Maybe way later when I play through again)
    Last edited by Asiankid0; 09-10-2013 at 04:10 AM.
    "When it comes to the past, EVERYONE writes fiction." -Stephen King

  3. #27103
    Marineking's Minion Reputation: 211
    duby's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Location
    In my little box.
    Posts
    2,921
    Rep Power
    8

    Default



    another screen of my toon in world of warcraft
    You hate me? No worries death to all my enemies forgiveness is over. If you hate me so bad come to my house and we can settle it like men. Am i claiming to be a fighter? Nope but im sick of your shit. You bring your boys ill bring mine i can guarantee some one gonna leave in a body bag. Ill shove this pitch fork up ya ass and have you begging for mercy and none will come. As i roast you over the fire laughing at your burning flesh. Im sick of your shit and your threats lets settle this like men

  4. #27104
    `Doll's Dishwasher Reputation: 15
    Lexaz's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Lithuania
    Posts
    1,493
    Rep Power
    6

    Default

    WoW Tier 16 only about half look decent imo

    Druid



    Death Knight



    Warlock (looks best )



    Rogue



    Monk is nice I guess t 15 looked better tho



    Didn't put others cause they're fugly lol



  5. #27105
    Olpah's Object Reputation: 17
    invadertim's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    USA
    Posts
    2,700
    Rep Power
    10

    Default

    Quote Originally Posted by Lexaz View Post
    WoW Tier 16 only about half look decent imo
    :0 you picked the worst looking gear lol and warlock looks like it should of been back in cata. Honestly Druid looks cool and i have to say warrior looks the coolest by far

    But WoWs been lacking the cool looking gear lately pretty much disappoints me


    R.I.P Tupac Amaru Shakur

    1971-1996

    "I'm not saying I'm gonna change the world, but I guarantee that I will spark the brain that will change the world."

    Tupac Shakur

  6. #27106
    Pellet Eater Reputation: 15
    Verde's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    581
    Rep Power
    4

    Default


  7. #27107
    `Doll's Dishwasher Reputation: 15
    Lexaz's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Lithuania
    Posts
    1,493
    Rep Power
    6

    Default

    Quote Originally Posted by invadertim View Post
    :0 you picked the worst looking gear lol and warlock looks like it should of been back in cata. Honestly Druid looks cool and i have to say warrior looks the coolest by far

    But WoWs been lacking the cool looking gear lately pretty much disappoints me
    actually I picked the best looking , cause the rest suck lol warrior ~normal but nothing special



    pally is a mockery of a set



    Priest looks like some sort of druid remake



    Hunter shaman and mage are just wtf








  8. #27108
    OnRPG Elite Member! Reputation: 220
    Jermatoo's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    5,980
    Rep Power
    13

    Default

    Quote Originally Posted by invadertim View Post
    :0 you picked the worst looking gear lol and warlock looks like it should of been back in cata. Honestly Druid looks cool and i have to say warrior looks the coolest by far

    But WoWs been lacking the cool looking gear lately pretty much disappoints me
    Welcome to like how WoW's been since Cata. All the Tier gear looks like they just got designs out of a garbage can and fused all the shitty ideas together.
    YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Looks interesting.

    MH4 was already confirmed to have LoZ Link outfits for hunters and Mario and Luigi oufits for the Felynes but now it's getting another anime collaboration with the manga Silver Spoon in the form of a new weapon AND they're adding special Nintendo themed guild cards with specific backgrounds and the ability to do poses like pic shown.

  9. #27109
    OnRPG Elite Member! Reputation: 447
    Seya's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    ►Bamboo Forest◄
    Posts
    8,993
    Rep Power
    19

    Default

    This game is HARD -.-
























  10. #27110
    McFox Sandwich Reputation: 35

    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    451
    Rep Power
    9

    Default

    but what game IS that looks like a really awesome side-scrolling rpg i hope its single player

Page 2711 of 3129 FirstFirst ... 1711221126112661270127092710271127122713272127612811 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •